کامپیوتر و لپ تاپ

کامپیوتر و لپ تاپ
 
پی سی لپ تاپ مرجع نقد و بررسی انواع کامپیوتر و لپ تاپ و....

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 34066
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

راهنمای خرید لپ تاپ Apple Macbook Pro

در بین این همه لپتاپ که شرکت های مختلف با ویندوز به بازار داده اند لپتاپ های اپل انتخاب های ساده تر و کم دردسر تری هستند اگر حتی نیاز به برنامه های ویندوز دارید نوت بوکهای مک بوک با نصب ویندوز تبدیل به لپتاپ های ویندوزی می شوند. ولی مکبوک ها هم سه مدل دارند و هر کدام قابلیت های مخصوص به خود را دارد. همه گیر بودن MacBook سیزده اینچی . نازکی MacBook Air و قدرت MacBook Pro قابلیت های هر کدام هستند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دیجی ابزار مک بوک سفید قدیمی ترین مدل مکبوک است و احتمالا به زودی آپدیت می شود. ولی این لپتاپ ارزانترین لپتاپ اپل است که با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه می شود. با خرید این مدل لپتاپ بدی نمی گیرید ولی به شما پیشنهاد می کنیم با خرج ۲۰۰ دلار بیشتر مدل ۱۳ اینچی MacBook Pro را بگیرید که هم رم بیشتری دارد هم طراحی محکمتری.

مک بوک ایر ماه اکتبر ۲۰۱۰ آمده و مدل های جدیدتری هستند. نازکی و زیبایی این مدل معروف است و اغلب این لپتاپ را به عنوان آینده ی دنیای لپتاپ ها می دانند. طراحی محکم . نازکی و وزن کم از قابلیت های MacBook Air است. اگرچه قدرت این مدل به مک بوک پرو نمی رسد ولی حافظه های SSD به جای هارد دیسک های قدیمی سرعت بوت سیستم را به ۱۵ ثانیه رسانده که فوق العاده است. مک بوک ایر در دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی موجود است. که مدل ۱۳ اینچی سرعت پردازش ییشتری دارد.

بررسی MacBook Air

اگر دنبال لپتاپ جدید هستید MacBook Pro ها انتخاب خوبی هستند. در سه مدل ۱۳ . ۱۵ و ۱۷ اینچ عرضه شده اند. پردازنده های این مدل همگی از سری اینتل Core i هستند که دارای پردازنده ی گرافیکی داخلی هستند. مدل ۱۳ اینچی کارت گرافیکی جدا ندارد ولی مدل های ۱۵ و ۱۷ اینچی از کارت های گرافیکی جدید و سریع AMD استفاده می کنند که یرای بازی کردن هم مناسب هستند. قابلیت های دیگر این مدل ها وب کم HD . پورت فوق سریع Thunderbolt . هارد دیسک های بزرگ هستند.

بهترین انتخاب برای ارزش در مقابل هرینه : MacBook Pro سیزده اینچی با پردازنده ی Core i5 بهترین ارزش در مقابل هزینه را دارد. قیمت این مدل در وب سایت اپل ۱۱۹۹ دلار است.

بهترین انتخاب برای افراد در حرکت زیاد : MacBook Air یازده اینچی اگر اندازه ی صفحه برایتان کوچک است سیزده اینچی را بگیرید. قیمت ها به ترتیب ۹۹۹ و ۱۲۹۹ دلار هستند.

بهترین انتخاب برای پول کم : MacBook سفید که ارزانترین است (۹۹۹ دلار) ولی اگر می توانید پول قرض بگیرید مدل ۱۳ اینچی Pro را بگیرید. مطمئن باشید پشیمان نمی شوید.

بهترین انتخاب برای جایگزین دسکتاپ : MacBook Pro هفده اینچی بزرگترین لپتاپ اپل که پردازنده ی چهار هسته ای جدید دارد. قیمت این مدل ۲۴۹۹ دلار است.

بهترین انتخاب : MacBook Pro پانزده اینچی با پردازنده ی چهار هسته ای Core i7 و چهار گیگابایت رم و کارت گرافیکی جدید. به راحتی این لپتاپ را می توان بهترین لپتاپ در بین تمامی انتخاب ها دانست. (همچنین سریعترین ۱۵ اینچی) . قیمت این مدل ۱۷۹۹ دلار است.

برای خرید لپ تاپ اپل میتوانید از سایت دیجی ابزار اقدام به خرید نمایید و برای خرید لپ تاپ Lenovo IdeaPad Z5070 - A نیز میتوانید از دیجی ابزار خرید نمایید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, توسط مهندس جمالی
نقد وبررسی هوآوی هانر6 مطالبی در باره باDVD Writer تجربه ای متفاوت با MAC OS X در دل ویندوز موفی باتری و حافظه آیفون را دوبرابر می کند تجهیز 60 درصد خودروها به WiFi در سال 2019 رونمایی از محصولات برتر در روز اول نمایشگاه CES کنترل کردن سرعت فن کامپیوتر علت صدای فن(پنکه) کامپیوتر+عکس مادربرد MSI X99 MSI WS60 ایستگاه کاری نقد و بررسی مک بوک های اپل در مقابل هم : مقایسه MacBook Pro Retina 2014 با MacBook Air تمام ویژگی‌های جدید آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اپل لنوو لنوو تاریخچه شرکت ایسوس مقاله ای کامل در مورد با کامپیوتر مخترع موس کامپیوتر، در سن 88 سالگی مرد
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک